joi, 11 martie 2010

Mordernizare baie!

Am transformat o baie cu fainta clasica, in una moderna, cu diverse accesorii si utilitati. Dar sa vedem prin ce operatiuni a trecut aceasta baie pana sa ajunga asa!
Am inceput prin demolare, ca asa e la inceput, mai intai mizeria si apoi curatenia, nu? Am mutat geamul de aerisire caci ar fi lovit in cabina de dus, dupa care am procedat la placarea faiantei si gresii vechii.
Am refacut zidaria, am demolat vechea masca a tevilor, pe care le-am schimbat, am tras tevile de la centrala, am montat doua prize cu impamantare si diferential, la cea mai mica variatie de tensiune, avand in vedere ca in baie se mai fac aburi, siguranta aparte pentru baie sa sara, ca nu cumva sa se intample un accident nedorit si intr-un final realizarea unui plafon de rigips verde.
Geamul a fost asezat si montat pe pozitie dupa care am trecut la refacerea mastii de tevi, pe care am prelungit-o si in care am incastrat si rezervorul vasului de toaleta, apoi am inceput montarea placilor ceramice. Acestea au fost alese in doua culori carora li sa adaugat si un brau in relief.
Tin sa precizez ca accesoriile au fost alese in prealabil ,pentru a concepe de la inceput modul de prindere a acestora, avand in vedere masca de rigips pe care s-a montat chiuveta de sticla transparenta, oglinda si suportul vasului de toaleta care, garantat suporta o greutate de 150 de kg.
Usa a fost si ea inlocuita la timpul ei. Cabina cu hidromasaj, radio telefon si alte prostioare a fost si ea montata si chituita. Timpul de lucru in aceasta baie a fost de doua saptamni si jumatate.
Peretele liber a fost si el "decorat" cu placi in relief din acelasi set cu braul despartitor.
Sper sa va incante ideea si sa ma chemati sa va fac si mai frumos.

4 comentarii:

  1. Foarte frumos. Ai reusit sa faci dintr-o baie ceausista un spatiu placut si util.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu adevarat o baie ceusista, in care lucrurile se faceau la norma si viteza si nu dupa placul beneficiarului. Iti multumesc si iti spun drept ca clientul a fost foarte multumit de ce a iesit, avand in vedere ca a facut-o dupa bunul plac.
    multmesc cosmin pentru parea ta.
    Liviu

    RăspundețiȘtergere
  3. Asteptam cu interes si alte opere din portofoliul tau ;)
    Spor la lucru si la cat mai multe!

    RăspundețiȘtergere
  4. da trinity, intr-adevar o sa mai pun poze din portofoliu, dar timpul nu ma iarta si mai am asa multe sa va arat...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails