vineri, 26 februarie 2010

O superba bucatarie de vara!

O bucatarie de vara, este spatiu ideal pentru gospodine si nunumai, un loc in care sa servesti masa , sa "frunzaresti" un ziar, sau sa citesti o carte ori pur si simplu sa te relaxexi!!!
Dar sa vedem prin ce transformari a trecut acest spatiu destinat initial pentru uscarea hainelor sau de depozitara pentru diverse materiale!!!
Initial, este o imagine care nu place ochiului! Cu putina ingeniozitatate, ceva banuti si munca ne-am gandit sa dam o alta destinatie acestui spatiu...
Am scos toate ,,tiganiile"  si ne-am apucat de treaba!!!        
 Dupa planuri de ,,atac", alegerea si cumpararea materialelor, incepem cu prima "caramida" placa ceramica! Modelul final este, ca in majoritatea cazurilor, conceptie proprie a meseriasului dar, bineinteles ca au mai fost mici ajustari la finalizarea lui, si din partea beneficiarilor, oameni deschisi la nou  si modern, chiar daca varsta acestora pare sa spuna altceva! Dupa masuratori riguroase incepem treaba...
Primul rand de placi ceramice e gata ... si parca incepe sa se contureze si forma viitorului ,,covor".
 Gresia e gata, faianta si ea aproape,dar sa vedem cum va arata la final... mai e putin, putin...
Daca gresia are un model aparte, ne-am gandit ca placile ceramice de fainata sa le punem in acelasi ton si cu aceiasi tenta de model...    
Si acum sa vedem ,,la gata" munca de o saptamana si jumatate, cei drept la 40 de grade...
Gresia si fainata au fost rostuite, peretii gletuiti si zugraviti, conductele de apa si canalizare, instalatia electrica, montate in prealabil...ce mai... BUCATARIA DE VARA, impreuna cu un spatiu relaxant de servit masa si nunumai SUNT GATA!!!

2 comentarii:

  1. Ce n-as da si eu pentru un loc de relaxare ca acesta. Imi incanti privirea cu "lucrarile" tale. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc oana... asteptam sa facem si la casa ta asa... ce zici? te bagi?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails