sâmbătă, 27 februarie 2010

Bucatarie marita

Dintr-o bucatarie micuta, poti face o bucatarie mai mare?
Da! Daca folosesti diverse artificii, precum desfintarea unor usi si/sau geamuri!
Delimitarea dintre din hol in bucatarie, desfiintand usa, am marcat-o printr-o scafa de rigips in plan vertical cat si orizontal, pe care am prevazut lumina de veghe sau de ce nu, design!!!
Dupa ce am desfiintat doua usi si un geam, am trecut la montarea placilor ceramice, rostuire si finisare!!!
Dar parca liniile drepte erau prea brutale din punct de vedere vizual si am construit si o mica scafa, careia i-am adaugat si doua spoturi!
Peretele ce sustinea geamul dinspre balcon a fost "taiat " in unghi ascutit pe care am montat o placa de marmura rotunjita, pentru a conferi stil si eleganta imbinate de ce nu, cu utilitatea acesteia.

Bucataria este gata!!!

2 comentarii:

Related Posts with Thumbnails