joi, 4 martie 2010

Casuta Rustica

 O casa la ,,rosu" poate fi transformata intr-un spatiu rustic si totodata modern!
Clientul ridicase casa la ,,rosu" si noi am inceput sa construim si sa finisam dupa gusturile lui.
Am pregatit instalatia electrica si sanitara am pozat evi si cabluri, urmand ca la final sa montam tablourile de sigurante!
Iluminatorul de pe casa scarii, l-am aranjat de asa natura incat sa capete o forma interesanta si sa imbracam bilele din lemn!
Stalpii i-am imbracat in piatra la fel ca si grinzile din beton, peretii tencuiti, gletuiti si slefuiti, iar intre bilele de lemn, am montat placi de rigips, pentru a masca dusumeaua de la nivelul superior!
Imi pare rau ca nu va pot arata mai multe poze dar clientul sa oprit cu amenajarea vilutei din motive financiare, fap pentru care ne-am oprit si noi la acest stadiu, dar sper sa mai revin cu poze si comentarii despre aceasta casuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails