miercuri, 3 martie 2010

Baie Alb-Portocaliu

Prietenul meu, ma roaga sa ii reamenajez baia. Isi dorea sa scape de faiana aceea alba mica si urata si sa puna ceva nou, modern si vesel.
Timpul de lucru a fost de doua saptamani in aceasta baie, avand in vedere, ca, dupa demolarea vechei faiante si gresii baia arata dezastruos, sa nu mai vorbim de pereti, care erau strambi in draci.
Am indreptat suprafata, am inlocuit conductele vechi cu tevi de polipropilena si am refacut instalatia electrica, dupa care am trecut la montarea placilor ceramice.
Bordura care separa culorile faiantei, este din fasii de sticla colorata, foarte scumpa (cat toata gresia si faianta,  impreuna cu adezivul), mi-a dat ceva bataie de cap, dar pana la urma a iesit asa cum ne-am dorit.
Coltarele albe, dau si ele, deasemenea, un design placut si sper sa va placa!
Dupa doua saptamani, baia era gata!

2 comentarii:

Related Posts with Thumbnails